بیابانستو تاریکی بیا ای قرص مهتابم..

خرید بک لینک

آخرين مطالب

لینک دوستان

لینک های مفید

سعدی

من اندر خود نمییابم که روی از دوست برتابم

بدار ای دوست دست از من که طاقت رفت و پایابم

تنم فرسود و عقلم رفت و عشقم همچنان باقی

و گر جانم دریغ آید نه مشتاقم که کذابم

بیا ای لعبت ساقی نگویم چند پیمانه

که گر جیحون بپیمایی نخواهی یافت سیرابم

مرا روی تو محرابست در شهر مسلمانان

و گر جنگ مغل باشد نگردانی ز محرابم

مرا از دنیی و عقبی همینم بود و دیگر نه

که پیش از رفتن از دنیا دمی با دوست دریابم

سر از بیچارگی گفتم نهم شوریده در عالم

دگر ره پای میبندد وفای عهد اصحابم

نگفتی بیوفا یارا که دلداری کنی ما را

الا ار دست میگیری بیا کز سر گذشت آبم

زمستانست و بی برگی بیا ای باد نوروزم

بیابانست و تاریکی بیا ای قرص مهتابم

حیات سعدی آن باشد که بر خاک درت میرد

دری دیگر نمیدانم مکن محروم از این بابم

[ یکشنبه چهاردهم خرداد ۱۳۹۶ ] [ 9:59 ] [ میم ت ]

.: Weblog Themes ByPichak :.

درباره وبلاگ


کیست این پنجره را بازکند

آرشيو مطالب

لینک های مفید

امکانات وب

میم برای من. ت برای تو...

ما را در سایت میم برای من. ت برای تو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: يکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت: 12:51

صفحه بندی