
هعی...جلوی آینه ایبرمیگردی، چند دقیقه ایزنده ایم، نفسی میاد نفسی میرههرچند بعضی جُمِها دلگیر میشهخب دیگه زندگی همینهاگه سفت کنی که مملی نمیرههه زیر لب میگم قوربون خندهاتاینکه درد نداشت تا خود دنده هاتبرچسبها: میم ت, دلگیر +xa0نوشته شده در xa0جمعه بیست و سوم مهر ۱۳۹۵ساعتxa022:55  توسطxa0میم تxa0 |xa0 ...
ادامه مطلب
هعی...جلوی آینه ایبرمیگردی، چند دقیقه ایزنده ایم، نفسی میاد نفسی میرههرچند بعضی جُمِها دلگیر میشهخب دیگه زندگی همینهاگه سفت کنی که مملی نمیرههه زیر لب میگم قوربون خندهاتاینکه درد نداشت تا خود دنده هات...
ادامه مطلب